Sunday, October 4, 2009

Pelan strategik

Tanggal 5 sept..satu mesyuarat berhubung pelan strategik skim perkhidmatan psikologi akan dilangsungkan.. mesyuarat ini antara lain akan memutuskan apa yang terbaik untuk skim kita dengan idea dan pengharapan kita sendiri.. keinginan dan harapan kita pada masa depan akan banyak bergantung kepada pelan ini.. baik buruk apa yang berlaku kepada skim ini adalah bergantung juga kepada kejayaan penggubalan pelan strategik ini..

sehubungan itu, ingin saya menyeru kepada psychoff yang melayari blog ini..kemukakanlah pandangan, cadangan dan buah fikir agar ia dapat diketengahkan demi kebaikan kita bersama.. lebih banyak buah fikir yang dapat dijana lebih baiklah sesuatu keputusan itu dapat dibuat.. sila kemukankan idea dan emelkan kepada ppsipa@yahoo.com

selain itu, adalah menjadi harapan besar saya ..kepada semua yang telah dijemput untuk sama-sama menghadiri mesyuarat ini, janganlah kiranya menguzurkan diri.. walau apa jua kesibukan yang kita sedang hadapi ... hadirlah jua.. ini adalah peluang mungkin sekali dalam perjalanan perkhidmatan kita..kelalaian kita dalam memberikan input terbaik akan menyebabkan hasil yang tidak begitu positif sedikit masa nanti.. jangan nanti kita menyalahkan orang lain .. ruang dan peluang telah terbuka.. tiada siapa yang dapat kita gantung galas tanggungiawab ini melainkan kita sendiri yang mendepaninya.. kepada psychoff senior .. inilah masanya kita untuk menjana potensi minda mendahului zaman dengan memikir dan merancang 10 hingga 20 tahun akan datang..

Cumanya saya di sini ingin mengambil peluang untuk mendoakan yang terbaik dapat dihasilkan dan dicetuskan.. terasa begitu ....kerana tak dapat bersama menyahut peluang ini.. diharap semua dapat memberikan yang terbaik nanti..

sekian ..salam Syawal dari saya..

Pre.

1 comment:

ymrk said...

Mr Pre.

Hingga 4.30pm petang semalam, semua OK. Cuma ada 1-2 yg perlu diperkemaskan dan perlu lampiran. Lain-lain pada pandangan saya seakan diterima pakai oleh Urusetia.

Post a Comment

Sila kemukakan komen yang konstruktif dan relevan