Thursday, October 29, 2009

Tetamu Allah

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Bulan haji telah tiba lagi
menunaikan ibadah
panggilan baitullah
tanah suci Mekah
al Mekah mukarramah

Kini mereka yang mendaftarkan diri untuk menjadi tetamu Allah di tanah suci Mekah telah mula berangkat.. pastinya semua mengimpikan agar dikurniakan Allah s.w.t akan haji yang mabrur.. martabat haji yang mana semua dosa diampunkan..

Sehubungan itu, juga ada di kalangan sahabat kita psychoff yang berpeluang untuk menyahut seruan menjadi tetamu Allah s.w.t pada tahun ini. Sama-sama kita doakan agar mereka (psychoff) serta tetamu-tetamu lain agar dikurniakan haji yang mabrur, dikurniakan keberkatan dunia dan akhirat, apabila pulang nanti menjadi contoh teladan kepada kita yang belum mampu menunaikannya sama ada atas faktor kewangan mahupun sebab-sebab lain.

Kita doakan juga kepada mereka agar selamat berangkat pergi dan selamat juga sampai kembali ke tanah air ke pangkuan keluarga dan sanak saudara termasuklah kita semua.

Semoga mereka yang dikurniakan peluang ini juga dapat kiranya menyampaikan salam kita kepada nabi junjungan Muhammad s.a.w. .. berbanyaklah kita untuk berselawat dan salam ke atas baginda junjungan.

Semoga Allah merahmati dan memberkati kita semua. amin

No comments:

Post a Comment

Sila kemukakan komen yang konstruktif dan relevan